Δίαιτα

Μαζί με σένα θα ταξιδέψει και η διατροφή σου;

23 Δεκεμβρίου 2015
1347 Προβολές
1 λεπτό να διαβαστεί
Μαζί με σένα θα ταξιδέψει και η διατροφή σου;

Εάν ακολουθείτε συστηματικά ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, τότε το τελευταίο που πρέπει να κάνετε, είναι να απελπιστείτε! Ο βασικός στόχος ενός ειδικού διατροφής, είναι να εκπαιδεύσει διατροφικά τον πελάτη του, ούτως ώστε να είναι κάποια στιγμή ο ίδιος σε θέση να ρυθμίζει ικανοποιητικά την διατροφή και το βάρος του, σε όποιες «εύκολες» ή «δύσκολες» συνθήκες.

Τι πρέπει να προσέξετε στη διατροφή σας κατά τις διακοπές;

Όπως και να ‘χει, καλό είναι να έχετε υπ’ όψιν ορισμένες βασικές αρχές, όπως:

  1. Ένα θρεπτικό και πλούσιο πρωινό είναι απολύτως απαραίτητο για την ευεξία σας μέσα στην ημέρα, για τις σωστές καύσεις του οργανισμού σας και για είστε το δυνατόν λιγότερο «ευάλωτοι» στους όποιους πειρασμούς τυχόν προκύψουν.
  2. Το κυρίως γεύμα είναι προτιμότερο να το τοποθετήσετε, εάν είναι εφικτό, τις μεσημεριανές ή πρώτες απογευματινές ώρες, φροντίζοντας να είναι πλήρες και γευστικό. Μην διστάσετε να δοκιμάσετε κάτι εντελώς καινούργιο, τοπικό ή παραδοσιακό του τόπου που ταξιδεύετε.
  3. Το βραδινό σας ιδανικά δεν θα πρέπει να είναι ένα ακόμα κανονικό γεύμα, αλλά κάτι πιο ελαφρύ. Εάν καθίσετε με την συντροφιά σας σε εστιατόριο, γιατί συνήθως έτσι γίνεται, παραγγείλετε από το menu ένα τοπικό ορεκτικό που σας φαίνεται ενδιαφέρον και συνοδέψτε το με όποια σαλάτα βάλετε κοινή στο τραπέζι. Αποφύγετε το ψωμί και τα τηγανητά, κυρίως σ’ αυτό το γεύμα.
  4. Η κατανάλωση γλυκών και αλκοόλ στις διακοπές είναι στο πρόγραμμα. Δοκιμάστε καινούργιες γεύσεις και περάστε καλά με την παρέα σας, ωστόσο μην κάνετε κατάχρηση.

Ποιο είναι ο στόχος;

Ο σκοπός των διακοπών είναι η χαλάρωση και η ξεγνοιασιά. Ειδικά εάν επισκέπτεσθε πρώτη φορά έναν τόπο, μέσα στον να τον γνωρίσετε, συμπεριλαμβάνεται και το να δοκιμάσετε την παραδοσιακή κουζίνα του. Μην το κάνετε λοιπόν με δισταγμό ή τύψεις, μην κουβαλάτε μαζί σας προγράμματα διατροφής που δεν θα εφαρμόσετε έτσι κι αλλιώς, αλλά φροντίστε καταρχήν να περάσετε καλά. Και όσον αφορά στη διατροφή, απλά εμπιστευτείτε το ένστικτό σας για το τι πρέπει να επιλέγετε ή μάλλον για το τι δεν πρέπει να επιλέγετε. Θυμηθείτε τον κόπο που έχετε κάνει για να χάσετε τα όποια κιλά σας φαίνονταν περιττά πριν τις γιορτές και προσπαθήστε να βγάλετε τον διαιτολόγο σας ασπροπρόσωπο για την εμπιστοσύνη που σας έδειξε να διαχειριστείτε τη διατροφή στις διακοπές σας χωρίς αυτόν!

  • Πάρης Παπαχρήστος
    Πάρης Παπαχρήστος Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Ο Πάρης Παπαχρήστος είναι Διαιτολόγος Διατροφολόγος, MSc, ιδρυτής του πρώτου portal διατροφής σε Ελλάδα και Κύπρο, όπου διατηρεί ένα πολυδιαιτολογικό γραφείο στο Παγκράτι, παρέχοντας διαιτολογικές υπηρεσίες.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.