Εφαρμογές

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΒΑΡΟΥΣ

02 Οκτωβρίου 2018
8040 Προβολές
5 λεπτά να διαβαστεί

Πότε θα φτάσω στο «ιδανικό» μου βάρος;

Ένα από τα πιο σημαντικά σημεία από την πρώτη κιόλας συνεδρία με έναν διαιτολόγο, είναι η στοχοθεσία του ρυθμού απώλειας βάρους!

Γιατί όμως; 

Πολλές φορές έχεις ως στόχο να ακολουθήσεις μια υποθερμιδική δίαιτα με στόχο την απώλεια ενός κιλού την εβδομάδα, ανεξάρτητα από το βάρος που έχεις ή το ιδανικό βάρος που επιθυμείς να φτάσεις. Από την πλευρά του διαιτολόγου, είναι απαραίτητο να θέσει τον εξατομικευμένο ρυθμό απώλειας βάρους και λίπους για εσένα, με τον επαγγελματικό εξοπλισμό που διαθέτει. Με αυτή την «άτυπη συμφωνία» θα αποφύγετε όποια δυσαρέσκεια μπορεί να προκύψει από την πορεία του βάρους και του λίπους, που να ικανοποιεί και τον πελάτη (εσένα) αλλά και τον διαιτολόγο.

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να ξεκινήσεις τη διαδικασία και να μάθεις τον ρυθμό «διαχείρισης» του βάρους σου!

σε kg*
σε cm*
ετών*
*Χρησιμοποίησε ακέραια ψηφία, όχι δεκαδικά

Σημείωσε το βάρος που θα ήθελες να φτάσεις!

Θυμήσου ότι μπορεί να αφορά είτε προσθήκη, είτε απώλεια βάρους.

σε kg*

Θέλεις να μάθεις εάν το επιθυμητό βάρος που επίλεξες είναι εντός των φυσιολογικών ορίων; Δες εδώ

*Χρησιμοποίησε ακέραια ψηφία, όχι δεκαδικά
Κάνε τον Υπολογισμό

Μάθε τον εβδομαδιαίο ρυθμό τροποποίησης του βάρους σου!

Στο γράφημα που ακολουθεί μπορείς να δεις τον ρυθμό προσθήκης ή απώλειας βάρους (ανάλογα με την επιλογή σου) έως και τις 12 πρώτες εβδομάδες. Σε περίπτωση που ο στόχος σου ολοκληρώνεται νωρίτερα από αυτό το διάστημα, τότε θα δεις ότι το γράφημα φτάνει έως την εβδομάδα επίτευξης του στόχου!

Επιπλέον, εάν περάσεις τον κέρσορά σου επάνω από τις κουκίδες που βλέπεις στη γραμμή, μπορείς να δεις τη μεταβολή του βάρους και του λίπους ανά εβδομάδα.

Ό,τι έχεις πετύχει μέχρι σήμερα (για παράδειγμα ένα πτυχίο ξένης γλώσσας, ένα πτυχία πανεπιστημίου ή να καθιερωθείς επαγγελματικά) είναι αποτέλεσμα μεγάλης προσπάθειας που ήταν επιμερισμένη σε μικρότερες εργασίες. Σίγουρα δε, δεν επιτεύχθηκε σε μία ημέρα ή μία εβδομάδα!

Έτσι είναι και η διατροφή σου, χρειάζεται καθημερινή προσπάθεια και προσήλωση στο στόχο σου, επιτυγχάνοντας μικρές νίκες που θα οδηγήσουν σε μεγαλύτερες, όπως είναι και η μεταβολή του 10% του αρχικού σου βάρους. Αυτή η πρώτη νίκη θα σε φέρει ένα βήμα πιο κοντά στον μεγαλύτερο στόχο σου, τη συνολική προσπάθεια διαχείρισης του βάρους σου. 

Γιατί όμως ο περισσότερος κόσμος που μειώνει το βάρος του δεν καταφέρνει να το διατηρήσει; 

Μερικές σκέψεις μου, για κάποιον που δεν καταφέρνει να διατηρήσει το βάρος του για μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι ότι πιθανόν να:
  1. Καταναλώνει όλη του την ενέργεια στην απώλεια του βάρους του, χωρίς να υπάρχει στρατηγική για το μετά. 
  2. Αποφεύγει να βάζει διατροφικούς στόχους, αλλά επιμένει στην ένδειξη της ζυγαριάς! Ευτυχώς έχω τη λύση για εσένα... Μπορείς να κατεβάσεις δωρεάν το Tool των Στόχων ώστε να βρεις τους δικούς σου στόχους, να αφοσιωθείς σε αυτούς και να περιορίσεις το συχνό ζύγισμα!
  3. Παραβλέπει τις αλλαγές στο σώμα του, όπως την απώλεια πόντων, που σημαίνουν και απώλεια λίπους. Η συμπεριφορά αυτή μπορεί να αποδειχτεί ο μεγαλύτερος «σαμποτέρ» της προσπάθειάς σου.
  4. Ακολουθεί μια άνοστη διατροφή επιδιώκοντας μόνο τον κορεσμό, θεωρώντας ότι η γεύση μέσω της ισορροπημένης διατροφής είναι αδύνατη. Και όμως δεν είναι! Ανακάλυψε νέες και ευφάνταστες συνταγές για την αυριανή μέρα. Θα δεις ότι υπάρχουν επιλογές για όλες τις ώρες!

Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείς να ανακαλύψεις βήμα-βήμα τον ρυθμό μεταβολής του βάρους και του λίπους σου, για όλο το διάστημα που θα χρειαστεί να φτάσεις τον στόχο. 

 Π. Παπαχρήστος: Μεγαλύτερη απώλεια βάρους δε σημαίνει και μεγαλύτερη απώλεια λιπώδους ιστού

Ανακάλυψε την απάντηση σε πιθανές σου απορίες, κλικάροντας τον τίτλο του άρθρου που σε ενδιαφέρει:

  1. Αν τρώω ανά τρεις ώρες θα επιταχυνθεί ο μεταβολισμός μου;
  2. Αξίζει να μετράει κανείς θερμίδες ή μερίδες;
  3. Τα πιο συχνά σφάλματα στη δίαιτά μου
  4. Δίαιτα για χάσιμος λίπους σημαίνει και μείωση στα λιπαρά;
  5. Υπάρχει ταβάνι στο πόσο λίπος μπορείτε να χάσετε;
  6. Πώς το περιττό λίπος «σαμποτάρει» την προσπάθειά σας για δίαιτα
  7. Ρίξτε το λίπος, αυξήστε τη μυϊκή σας μάζα
  8. Απώλεια ή συντήρηση βάρους, πώς θα τα καταφέρουμε
  9. Ποιος τρόπος μείωσης βάρους είναι πιο αποτελεσματικός;
  10. Ο μύθος του μεταβολισμού
Διαγωνισμοί

Διαγωνισμοί

Κέρδισε δώρα στους διαγωνισμούς του medNutrition

Wallpapers

Wallpapers

Η διατροφή σου σε ακουλουθεί στοκινητό, στο tablet, στο PC σου

Βασικός Μεταβολισμός

Βασικός Μεταβολισμός

Πόσες θερμίδες καις σε κατάσταση ηρεμίας;

Λεξικό Διατροφης

Λεξικό Διατροφης

Γνώρισε τη διατροφή
από το Α ως το Ω

Shopping List

Shopping List

Φτιάξε την λίστα αγορών σου για το Supermarket και εκτύπωσέ την

Εβδομαδιαία Μεταβολή Βάρους

Εβδομαδιαία Μεταβολή Βάρους

Θέσε τον στόχο βάρους σου και δες πότε θα τον πετύχεις!

Το Αλφαβητάρι των Βιταμινών

Το Αλφαβητάρι των Βιταμινών

Ανακάλυψε τι σου προσφέρει κάθε θρεπτικό συστατικό σε ένα βίντεο.

Δείκτης Μάζας Σώματος

Δείκτης Μάζας Σώματος

Ποιο είναι το φυσιολογικό σου βάρος; - Για όλη την οικογένεια -