Συνεντεύξεις

Βασίλης Ντάκος: Graphic design - ο ρόλος του στο personal brand σε έναν επαγγελματία υγείας

25 Ιανουαρίου 2021
477 Προβολές
2 λεπτά να διαβαστεί
designous team

Ο Βασίλης Ντάκος, Project Manager της Designous.gr, έδωσε συνέντευξη στο medNutrition.gr αναφορικά με τo πως ένας επαγγελματίας υγείας μπορεί να χτίσει στο διαδίκτυο την όλη του επικοινωνία και κυρίως γιατί να το κάνει.

1. Personal brand – Τί εστί;

Η προσωπική επαγγελματική εικόνα, είναι η αντίληψη που έχει κάποιος για τον ίδιο τον επαγγελματία, η εικόνα, οι σκέψεις και τα συναισθήματα που δημιουργούνται ως προς αυτόν. Το ζήτημα είναι να καταφέρει κανείς να ξεχωρίσει και να κάνει την προσωπική επαγγελματική του εικόνα ισχυρή.

2. Είμαι επαγγελματίας υγείας. Πώς θα χτίσω μία ολοκληρωμένη επαγγελματική εικόνα;

Είναι σημαντικό να υπάρχει μια σύνδεση με το όνομα αυτού που παρέχει την υπηρεσία (διαιτολόγου-διατροφολόγου, ιατρού κλπ.) με το τι ακριβώς κάνει, την εξειδίκευση του κλπ., όπου θα δυναμώνει ουσιαστικά την επικοινωνία του. Ένα απλό λογότυπο ή μία επαγγελματική κάρτα δεν αρκεί. Χρειάζεται να έχει κανείς ένα ολοκληρωμένο branding με συνοχή το οποίο θα διαμορφώνει ουσιαστικά την ταυτότητά του, κάνοντάς την αναγνωρίσιμη.

3. Τί προσφέρει μία ολοκληρωμένη εικόνα – branding;

Το τρίπτυχο υπεραξία, αισθητική, επιλογή. Το τρίτο είναι και το τελικό στάδιο στο οποίο ο “καταναλωτής” κάνει συνειδητά την επιλογή του, επιλέγει δηλαδή εσάς και στην προκειμένη, την ιδιότητά σας. Σας ξεχωρίζει μέσα από άλλους επαγγελματίες του κλάδου και αυτό γιατί έχετε μία ολοκληρωμένη εικόνα, η οποία ταιριάζει και με τη δική του αισθητική και τον κάνει με κάποιο τρόπο να σας εμπιστευτεί. Το επιτυχημένο branding δίνει αξία στην υπηρεσία σας και σας διαφοροποιεί έναντι του ανταγωνισμού. 

Επιπλέον οφέλη του branding; 

  • Αύξηση αναγνωρισιμότητας
  • Δημιουργία πιστών πελατών
  • Ανάδειξη επαγγελματισμού

4. Γιατί το graphic design είναι σημαντικό;

Οι άνθρωποι γενικά είμαστε οπτικά πλάσματα. Το graphic design δημιουργεί οπτική ταυτότητα και όταν γίνεται ολοκληρωμένα και δημιουργικά, μπορεί να επιφέρει φοβερά αποτελέσματα. 

Είναι γεγονός ότι πιο εύκολα θυμάται κανείς ένα σύμβολο (logo) από ένα όνομα. Ένα ολοκληρωμένο branding (ταμπέλα γραφείου, διαφημιστικά έντυπα, eBooks κ.α.)  βελτιώνει την εικόνα σας και σας κάνει να ξεχωρίζετε, φανερώνοντας παράλληλα ότι είστε στην αιχμή των εξελίξεων σε ότι αφορά τον τομέα της υγείας.  

5. Είναι σημαντική η αξιοποίηση του “brand”στα social media;

Στις μέρες μας όπου όλα γίνονται διαδικτυακά και όπου υπάρχει μία έφεση στο wellness και έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής γενικότερα, δεν νοείται να μην έχει κανείς ενεργή παρουσία στα social media. Άλλωστε, τα πρώτα σημεία όπου θα αναζητηθούν πληροφορίες για την ψηφιακή εικόνας σας, είναι το Facebook ή το Instagram.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποτελούν ένα εξαιρετικό εργαλείο. Προβάλλουν την ιδιότητά σας ως επαγγελματία υγείας και πετυχαίνουν την πολυπόθητη αλληλεπίδραση με το κοινό σας.

To do: Καλλιεργήστε την εικόνα σας, παρέχοντας περιεκτικό και ταυτοχρόνως καινοτόμο περιεχόμενο σε στοχευμένο κοινό. Παρουσιάστε προσωπικές εμπειρίες, στατιστικά, συμβουλές κλπ. μέσα από ελκυστικά γραφικά, video και infographics και κερδίστε τις εντυπώσεις. 

Επιπλέον οφέλη από την παρουσία σας στα social media:

  • Αναγνωρισιμότητα 
  • Χαμηλό κόστος marketing
  • Καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης
  • Απόλυτα μετρήσιμα αποτελέσματα

6. Γιατί χρειάζομαι μία ιστοσελίδα;

Χωρίς ιστοσελίδα, χάνετε έναν τεράστιο σύμμαχο στον αγώνα ανάπτυξης, αύξησης κερδών, πελατολογίου και μακροβιότητας. Κάθε επαγγελματίας οφείλει να έχει μία σωστή και σύγχρονη ιστοσελίδα, η οποία θα της προσδίδει αξία, αξιοπιστία και εγκυρότητα. Θα είναι εκεί 24/7 για να παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και να διευκολύνει την επικοινωνία. 

Ένα βελτιστοποιημένο website (SEO friendly) προσφέρει τα εξής οφέλη:

  • Αύξηση επισκεψιμότητας
  • Διεύρυνση πελατολογίου & Αύξηση πωλήσεων
  • Αύξηση μετατροπών (κλήση, ραντεβού κλπ)

7. Πώς λειτουργεί το e-mail marketing; Είναι αποδοτικό;

Το e-mail marketing είναι μία επιτυχημένη στρατηγική προώθησης ενημερωτικών-προωθητικών email προς λίστες επαφών. Στηρίζεται στη συχνή αποστολή newsletter με ενδιαφέρουσα θεματολογία (νέα, άρθρα, εκδηλώσεις, προσφορές κ.α.), χτίζοντας έτσι μία σχέση εμπιστοσύνης και μακροχρόνιες επαγγελματικές συνεργασίες.

Στατιστικά στοιχεία απόδοσης email marketing:

  • Ανά 1€ κόστος, παρατηρούνται 36,5€ έσοδα
  • Το 95% των online καταναλωτών έχει email
  • Το 91% των online καταναλωτών ελέγχουν καθημερινά τα email τους 
  • To 66% των online καταναλωτών έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μια online αγορά ως αποτέλεσμα κάποιου email.
  • To 74% των online καταναλωτών προτιμούν να λαμβάνουν ενημερώσεις για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες στο email τους

8. Ως Designous πως συμβάλλετε στην ανάδειξη του personal brand ενός επαγγελματία υγείας;

Στο Designous, παρέχουμε ένα ευρύ φάσμα στοχευμένων υπηρεσιών, ικανών να αναδειξουν την εικόνα ενός επαγγελματία υγείας, στο σύνολό της (branding, web design, digital marketing). Λειτουργούμε πάντα με γνώμονα την αξιοπιστία, τη συνέπεια, την αποτελεσματικότητα και το διαχρονικό design, δίνοντας τον καλύτερό μας εαυτό. 

Δείτε αναλυτικά τις υπηρεσίες: https://designous.gr/ypiresies/